27/11

God middag
Idag ska jag och Sonny ner på stan och fortsätta shoppa :D
Det kommer väl bli lite vad som helst :P hehe, för det är lite saker som jag behöver som vi ska köpa också :)
Sen ska jag färga håret idag också :) Roligt, jag tycker att det är kul att få en ny hårfärg :) Gör inte ni?
Sen har jag börjat Jul pyntat också :) Det börjar bli såå fint, men det är inte klart, för lite av sakerna är kvar hemma vid mamma, så det måste jag också hämta idag och sen har jag tvätt tid i dag också :P hehe. Så det är mycket att göra idag, och då har jag ju inte tid att sitta här :P hehe.

Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

söt du är (:

2010-11-27 @ 13:08:17
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0