7/11

Guuud,  det blev inget mer skrivet igår, det var verkligen full fart hela tiden tills jag och Fia kom till Förfesten :P hehe. Och sen var det bara att sminka alla grabbarna där också :P
Jag och Fia kom inte till förfesten kanske förns 21.00 typ. För vi sminkade oss och grejade som fan innan vi kom iväg så det var mycket stress så jag hann verkligen inte uppdatera mig någonting.
Idag är jag bakis som fan, så det kommer inte bli så många inlägg idag :P hehe. Bilderna och allt kommer upp i morgon :) Då ska ni också få se vad jag var för något :p HEHE. Jag hoppas att ni kommer att kolla på dom bilderna :)
Men nu är jag ganska trött och ska äta lite godis och kolla lite på tv och bara ta det lugnt :) Sen ska väl jag och Sonny till Emil också och hämnta alla våra saker :) hehe.

Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: stefanie

vad har du gjort idag?

2010-11-07 @ 17:01:36
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: beccis

söt bild :)

2010-11-07 @ 21:03:20
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0