Fakta


1. Vad är ditt mellan-namn? Karolina
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Det som jag heter
3. Är du i ett förhållande nu? Ja
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 5år på Söndag
5. Vem var du tillsammans med sist? Nu Sonny före de så var det Frippe
6. Får man fråga varför det tog slut? Det funkade inte
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. Vem vet mest om dig? Mina närmsta
9. Vad gör du på fredagskvällar? Tar det lugnt eller festar :)
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Star Dust tror jag
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej
12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? Nej
14. Röker du? Ja
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Ja
17. Hur mår du idag? Bra och lite gasig i magen och trött :) hehe
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Myste med Sonny kanske :P hehe
20. Bästa minnet från sommaren? Clasic Car week med Fia <3
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Lanzarote
22. När var du där? 2007
23. Är du rasist? Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej, de har ingen människa, eftersom människan kommer från afrika från början.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Afrika? :p hehe.
26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? Det spelar ingen roll
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja
28. Sköter du skolan? Jag går inte i skolan
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Bra :P hehe
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Alla rätt :)
31. Vilket ämne var det? Naturvetenskap :P hehe
32. Har du fått IG på ett prov? Ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
34. Anser du dig vara intelligent? De är klart
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Sen jag träffade Sonny<3
36. Vilken va den värsta tiden då? en bit in på Sommaren 2008
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja
39. Har du haft sömnproblem? Nej
40. Hur ofta gråter du?
Inte ofta
41. Vad gör du när du mår dåligt? Gör saker som gör att jag mår bra och peppar mig själv. :)
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dålig? Mina närmsta<3
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej
44. Vilken klass går du i nu? Jag jobbar :)
45. Vilken skola? -
46. Har du varit otrogen någon gång?
Nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet i alla fall :P hehe
48. Är du stolt över dig själv? Klart att jag är :P
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är duktig på att få andra att må bra :)
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt utseende :)
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja
52. Cider eller öl? Cider
53. Har du några talanger? Alla har talanger, så ja. :)
54. Vet du om någon är kär i dig? Ja, Sonny vem annars? :P hehe
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja
56. Vad står det i ditt senaste sms? FÖR 594, hurså?
57. Hur lång är du? 156
58. Hur mycket väger du? 52
59. Vilken storlek har du på kläderna? 32/34 eller XS
60. Har du svarat ärligt? Ja

Kommentarer
Postat av: hanna

allt bra idag ?:)

2010-11-29 @ 15:16:38
URL: http://phootogenic.blogg.se/
Postat av: Lotta

vad jobabr du med? :)

2010-11-29 @ 17:10:59
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0