15/10

Idag går Avatar den sista luftbändaren på bio :D Vi får se om jag kommer att gå på den :P hehe.
Jag vet att det blev lite sent första inlägg i dag, men jag har inte hunnit gjort de, och egentligen så hinner jag inte nu heller, För Annemo ringde allderes nyss och vill ha skjuts till Borlänge bara för att hon tyckte att det tog för låg tid med tåget bara för att dom håller på och bygger om någonting nere på stantion här inne i Ludvika :P hehe.
Ja, så det kan vara ibland :) Men nu så ska vi sticka då, för hon står redan där nere och väntar.

Sonny och jag för längesen :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Mina ögonbryn ser helt knäppa ut på den där bilden :P hehe

2010-10-17 @ 00:43:57
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0