30/10

Hej
Förlåt för att jag inte har skrivit något, men det har varit fullt upp hela morgonen, Det började med att jag skulle iväg och klippa mig kl 10.00, och jag hade en tanke på att jag skulle gå upp kl 9.00, men Sonny snodde min mobil i sömnen och stängde av alarmet så jag vaknade av mig själv kl 9.30 typ. Jäkla skit, Och jag är inte direkt snabb på morgonen, så det var bara att kliva upp och äta frukost och sticka och klippa mig :)
och det blev verkligen jätte bra :D Allt slitna är borta nu från mitt hår, och det känns :) Jag kan ta en bild sen hur det blev att de ut :)
300:- kostade det att klippa mig på Min Salong här i Ludvika, så det kan jag ge ett tips om att gå dit och klippa sig, för de är inte dyrt direkt :) Så det kan jag verkligen rekommendera :)
Sen var jag och Sonny iväg och kollade på en ny säng :) För våran gamla har det lossnat 4st plankor tror jag att det är, och det är inte skönt att ligga i den sängen längre bara för de. Vi delar på 120 säng och nu ska vi köpa 160 säng eller 180 det har vi inte bestämt oss för än :) Det beror alldeles på hur mycket plats vi har :)
Men det är ju Halloween idag :) Så Happy Halloween allihopa :D ha en bra dag tycker jag.

Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Cossy

Fin blogg :)

2010-10-30 @ 13:37:39
URL: http://cossy.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0