23/9

God morgon allesammans
Hur är det med alla idag då?
Idag är det Tordag, och idag kommer det antagligen inte hända så mycket :P hehe. Men jag ska i alla fall vara med Fia idag :) och vad vi ska göra de vet jag inte :P hehe.
Guud, vad jag har sökt jobb tycker jag i alla fall :P hehe. Så jag hoppas verkligen på att jag kommer få något av dom :) Det skulle vara så skönt att veta att man får in pengar, och att jobba med någonting som man tycker om skulle göra jobbet till någonting som man skulle vara glad över att få komma till jobbet varje dag :P hehe.

Pussar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: asi

jätte fint hår!

2010-09-24 @ 16:07:49
URL: http://stylebyasi.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0