25/9

God middag
Jag har typ nyss vaknat :P hehe. Jag har i alla fall hunnit äta frukost och gå på toa :P hehe.
Jag har inte så mycket tid på mig att skriva lite här bara för att jag, Sonny och Fia ska åka till Koppabergsmarknaden :) hehe. Det tråkiga är att det regnar ut :/ Hoppas att det hinner lugna ner sig till att vi kommer dit eller att det inte regnar alls där. :)
Idag kommer det väl åter igen inte hända så mycket :P hehe, eller det vet man aldrig :P hehe.
Men jag ska väl i alla fall träffa Wictoria, för hon är tillbaka i stan nu :) Hon har ju flyttat upp till sundsvall, så nu får man ju passa på att träffa henne :P hehe.
Men sen vet jag inte. Sonny ska väl köra i kväll, och de är väl då dom flesta sakerna händer :P hehe.

Jag och Wictoria <3
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Wictoria

<3

2010-09-28 @ 17:01:06
URL: http://misswictoria.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0