27/9

Hejsan
Idag skiner solen :) och jag har fullt upp hela dagen :)
Sonny han fick pengar av Pappa i födelsedagspresent så Sonny ska åka ner till veromoda och köpa en tröja som han har velat ha så länge :)
Sen så efter det så ska jag och Sonny gå ut med katterna nu medans det är sol ute, så att dom får lite sol i pälsen :)
Efter det så ska vi städa :) hehe. Så att det blir rent och fint här inne :P hehe.
Sen ska vi väl försöka träffa Wictoria också :P hehe. Innan hon åker igen.
Ställbergs Jätten
Jag i vintras breved ställbergsjätten :P hehe
Så lång var han på ricktigt, inte dåligt va? :P hehe
I helgen så körde Sonny verkligen jätte mycket folk :P hehe. Alltså han tjänade ihop halva hyran på lägenheten på bara en helg :P hehe. Det är inte dåligt :P hehe.
Men vi var också iväg till Koppabergs marknaden Vi köpte kryddor, remmar och en lykta som var jätte fin :) Jag kan ta kort på den sen och lägga ut :P hehe, för kameran ligger ute i bilen :P hehe.
Men helgen var jätte rolig, Jag var med Fia på Lördagen och hon följde med oss till Koppabergsmarknaden :P hehe, och hon kunde inte heller låta bli att köpa en såndär lykta :P hehe. Sen kom Wictoria hit också och kikade på film med oss  en stund :P det var roligt att få se henne igen :P hehe.
Men nu så ska jag gå och smörja in mig, för jag har duschat. Så jag måste göra det nu så att jag hinner göra allt :P hehe.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Emmi

SV: Haha ja det gör man :P

2010-09-27 @ 12:52:11
URL: http://caffelattefranemmi.blogg.se/
Postat av: jessica

ja verkligen! skolan tar kol på en :o

2010-09-27 @ 13:19:29
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: em

haha oj, hur lång är du då? :)



2010-09-27 @ 22:55:46
URL: http://justapieceofem.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0