God natt

Nu ska jag ta och gå och lägga mig :) I morgon ska jag upp till Arbetsförmedlingen och sen så ska jag tvätta och efter det så ska jag åka till Borlänge och köpa ett par nya skor :) hehe.
Så jag har lite att göra i morgon :P hehe.
Och sen vill jag bara skriva att vi har nu två stycken kometer på himlen som är synliga :) Och dom hade jag tänkt kika på imorgon :P hehe. allt man behöver är bara en kikare :P hehe.

Då kan jag nog förklara bättre om vart dom är någonstans i fall om ni också vill titta :P hehe.
Jag har nästan sett varenda komet eller asteroid som har passerat jorden :P hehe. jag älskar det! Och jag är grymt mycket intresserad av det. :P
Pussar och Kramar på er
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: jenna

Jaa det vill man verkligen :D

2010-09-29 @ 06:45:11
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag hade en fin dag igår. Sovit gott? kram

2010-09-29 @ 08:38:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0