Hemma

Nu har jag äntligen fått datorn igen :P hehe.
När jag kom hem från Borlänge typ kl 17.00 så satt Sonny och Hansson här och sen så satt bara Hansson här, och han satt fan här ända tills nu.
Men i alla fall :) Jag fick ett par Jeans och ett par skor av mamma :) Tack så mycket Mamma <3 Och sen så köpte jag ett par till för mina egna pengar :P hehe.
Så det blev ett par Jeans och två par skor :P hihi :) Jag kommer att lägga upp dom i morgon :) För då är det ljust ute :) jag tycker inte att det blir så bra bilder när det är mörkt, även om min kamera har blixt :P hehe.
Men nu hade jag tänkt spela lite The Sims 3 och sen hade jag tänkt att gå och lägga mig i tid, för jag mår fan inte så bra i dag, och huvud värk har jag som bara den!

Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har, gå in på bloggen och var med och tävla om att bli veckans blogg. :)



http://smekizz.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment

2010-09-29 @ 22:00:46

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0