träning

Nu ska jag och Sonny gå till träningen :) eller vi ska gå hem till Elinor och sen åka till träningen :)
Det gick bra nere på stan i alla fall, jag skrev ut övningsprovet till högskoleprovet och skrev på lite papper hos Ludvika hem och visade på Arbetsförmedlingen att jag har jobbat på Björkmans bil. :)
Så nu är det en månad kvar innan jag ska komma till Arbetsförmedlingen nästa gång.
och nu verkar mina tangenter fungera igen. :S Jag vet inte hur, men det bara hände. Skit konstigt. Men bra :P
Men som sagt vi ska gå nu, så ni får ha det bra så länge. :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: soffie

har du tänkt att plugga till hösten?vad isånnafall?

2011-02-21 @ 18:36:24
URL: http://soffie69.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0