22/1

God Dagens
Vaknade inte för så längesen, jag och Fia satt och spelade TP Disney till kl 3 igår :) Fy tusan vad roligt det var :)
Sonny han åkte vi och hämtade kl 1 kanske, för han ville hem. Sen fick han också vara med på spelet :) Men han var trött och gick och la sig.
Förlåt för att det inte blev någon dagens trailer igår heller, jag glömde bort, jag och Fia lagade mat och sedan åt vi och inte långt efter det så började vi spela. Så det glömdes bort. Men jag tänkte lägga upp vinnaren nu på en gång så kommer det en till senare i kväll :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Läste hela, och du Jag gillar din blogg, därför la jag till den på bloglovin'. Du får gärna lägga till min med :)

2011-01-22 @ 13:05:08
URL: http://ellies.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0