Grannfejden

Sitter och kollar på Grannfejden, är det inte ett bra program? :) Det tycker jag i alla fall. Vad tycker ni?

Jag, Sonny och Emelie var iväg och gjorde lite saker :) Sonny hämtade pengarna hos Ulla undertiden jag och Emelie låg och solade :) sååå underbart skönt. Sen åkte vi och Handlade lite mat, eller mer Emelie, jag och Sonny köpte bara bambuskott och Vattenkastanjer :) Mm, as gott :D
Sen åkte vi upp till Jysk och kollade på krogar som vi tänkte ha till hatthyllan :) Dom vi åkte upp för att kolla på var så himla små, bara en av mina halsdukar skulle få plats i en krog, så vi hittade en annan :) Men vi var osäkra på storleken att den skulle få plats, så det blev inget köp idag, men vi har sett att den kommer få plats så det blir nog ett köp :)
Efter det har vi bara lagat mat, varit ute och gått och varit upp till mamma :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: okej vad härligt! :D

ja sova är verkligen livet ^^ haha

2011-01-18 @ 23:30:45
URL: http://jossemalmqvist.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0