Jobb jobb jobb

Japp, nu är jag och Sonny typ klara, man kan i alla fall säga att jag inte har kvar någonting hemma hos mamma nu, allting är här nu. Jag och Sonny började rensa förrådet i källaren kl 14.00 typ och vi är klara nu, eller vi blev klara typ kl 16.00 men sen var det bara att äta och sen åka upp till mamma och hämta saker där och sen fika lite :) Så nu är vi klara med allt för idag, resten kommer i morgon, en massa som ska kastas och till loppis. så det är bara att köra på :)

Så här ser jag ut nu :P hehe, Uppsatt hår, t-shirt, allt mörkt, förkyld och trött. Jag och Sonny ska lägga oss och kolla på film och äta chips och popcorn :) Det ska bli gott och mysigt.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! :) Vill du ha en chans att glänsa i min blogg? Gå in och skicka en liten rad jag är med, här ->http://tequilarooose.blogg.se/2011/january/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment

Ha en underbar dag! Kram

2011-01-04 @ 15:20:12
URL: http://tequilarooose.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0