Såå arg!

Alltså, har ni någon gång haft krångel med Nelly.com?
Skrev det gärna till mig.
För nu alltså är jag så jävla förbannad på dom så att jag bara vill peta dom i ögat.
Det är en klänning som jag vill ha som jag har fått skicka tillbaka nu 4 gånger nu!!!! GRRR!!!

Alltså, jag beställer i storleken XS/S, och den första klänningen som jag fick satt perfekt, men så upptäckte jag att det var ett hål i den, så den skickade jag tillbaka och samtidigt upptäckte att man kunde göra expressbyte, så det gjorde jag.
Fick hem klänning nummer 2 och den var för stor, och jag kontrollerade så att jag hade beställt rätt storlek, och de hade jag. Så jag blev lite små sur över saken och skrev det till Nelly och gjorde ett expressbyte igen.
Dom sa att dom skulle fixa problemet och sen fick jag 60nelly pengar att handla för.
Klänning nummer 3 kom och den var för fan också för stor!!!! Då kontrollerade jag måtten på klänningen och såg att den hade måtten för den jävla S/M, de var ju inte de jag hade beställt.
Då blev jag ännu mer arg och skrev till dom igen och dom sa att dom skulle vara noggranna med min beställning den här gången och att jag skulle få rätt storlek och sen fick jag 60nellypengar.
Klänning nummer 4 kom idag och tro på fan, Den var självklart också förstor!!!
Samma jävla problem igen! Måtten för S/M!

Så jag skrev till Nelly.com igen och jag skrev att jag ville ha klänningen och inga jävla 60nellyperngar att handla för och då svarar en kärring jävel "Hej Yasmine Mörlin Nyström, tack för ditt mail!
Det verkar i så fall som om klänningen är på det sättet men att den inte passar dig. Vi får be dig att returnera varan.
Ha en fin da
g"
Nelly.com
SÄMSTA SERVICEN
Fan är hon dum eller? Jag skrev klart och tydligt i mailet att jag hade mätt klänningen och att måtten var för S/M och att den första klänningen satt perfekt.
Läser dom mellan raderna eller?

Jag svarar att detta inte stämde och att jag hade mätt den och allt och att jag ville ha någon att ringa till.
Då svarar nästa:
"Om du inte känner dig nöjd med varan så får vi vänligen be dig att returnera denna.
Ha en fortsatt trevlig dag"


Va fan liksom? Skiter dom i mig eller? Grrrr!!!! Jag blir såååå jävla lack!!
Jag skrev till dom igen och dom svarar igen att dom ska vara mer nogranna med min beställning, Shiitt!!! Kan man verkligen tro på det eller? Fan en jävla massa skit snack!
DÅLIG SERVICE säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

min syster krånglade också med nelly, tråkigt när det inte går så smidigt som man vill :/

2011-06-20 @ 15:09:06
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Jag hade samma problem i höstas. Jag beställde en 38 & den var märkt på prislappen 38, men storleken i klänningen var den 36, gjorde samma sak som dig & retunerade + beställde en ny en gång, men sen gav jag upp då jag såg att de skickade samma förpackning då min tejp satt kvar på plasten.

2011-06-20 @ 22:24:27
URL: http://misswictoria.blogg.se/
Postat av: Cl@ra

fan vad irriterande skulle få spel om det hände mig! :( prova och ring till dom? hoppas du får klänningen i RÄTT storlek tillslut....

2011-06-21 @ 11:22:50
URL: http://wikimusic99.wordpress.com
Postat av: frida

riktigt dålig servic!

2011-06-23 @ 16:07:55
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du är inte ensam om att ha krångel med dem.. Jag beställde en klänning och gjorde också ett byte. Sedan fick jag hem 2 olika fakturor och skrev till dem för att höra vilken av dessa som skulle betalas. Fick svar om den ena och sedan får jag ändå en påminnelsefaktura att jag har skuld hos dem. Sedan bollade de mig mellan dem och "klarna" utan vettigt svar i flera dagar...

2011-06-23 @ 17:50:12
URL: http://lachicka.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0