blixt och dunder

Här har det åskat och blixtrat för drygt en timme sen, det höll på i nästan två timmar! och det tog knappt en halv minut mellan blixtrarna, det var konstant ochvdet small högt! Det var nästan obehagligt att sitta ute på balkongen. Strömmen gick också, mem här i ludvika var den borta i en sekund, för de var grängesberg, Smedjebacken, söderbärke och ludvika som elen försvann för och så klart olika länge.
Men nu när det har slutat så ska jag försöka sova. :) Jag hoppas på en varm dag i morgon som idag och att de är varmt i vattnet, för jag och sonny hann inte njuta av vädret idag. vi tänkte åka och bada, men min ena bikini var smutsig och den andra hade tappat sin form så vi åkte till Borlänge för att köpa en ny, men det tog ju hundra år! Det fanns ju knappt något att välja emellan, jag hade ju glömt att rean hade startat. Men det blev en ny i alla fall, fast jag skulle ha behövt två.
Så där försvann denna dag, för sen var det bara att äta och sen kom åskan och Sonny åkte till jobbet.
jaja, men nu ska jag sova.
God natt
puss puss
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0