23/12

God Morogn
Jag skrev inget igår bara för att jag hade en sådan huvud värk att jag mådde illa och var yr i huvudet så jag la mig i sängen på en gång jag kom hem faktiskt. Sonny han satt och spelade ett spel som var jätte läskigt :) Så jag låg och tittade på och var skräck slagen :P hehe.

Men i alla fall idag är det ju dan före doppare dagen :D Guuud så roligt! :D I morgon är det Julafton :D Jag är sååå ivrig :P hehe. Idag ska jag och Sonny i alla fall åka till Borlänge och kika lite, Sonny behöver nya skor.
För den delen, Bilen, den startade inte igår morse så jag kom försent till jobbet, sen när jag skulle hem så startade den inte heller, Mats, Ragge och Cosmos försökte hjälpa till med att få i gång på den, men då sa Cosmos, "Nej, jag hämtar en bil åt dig, så at du kommer till jobbet imorgon" Så jag fick låna en  bil :P hehe. Roligt, jag har snart kört varje Perguot, Opel och Saab :P hehe, Helst Saab och Perguot :) hehe.Så idag ska jag köpa ett nytt batteri till bilen. Men nu måste jag göra mig klar :) vi hörs mer senare.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: emma

hej vart bor du nånstans i dalarna , eller det måste du väl gö eftersom du ska till Borlänge :P

2010-12-23 @ 08:54:37
URL: http://eemmaaross.blogg.se/
Postat av: Elin.A

Mys att det är julafton imorgon!!! :D Men helt sjukt vad fort det har gått, det var ju sommar nyss ju:P hehe



(Och tack för kommentaren om julgranen!:)

2010-12-23 @ 10:34:59
URL: http://eamaster.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0