13/8

God Morgon
Det blev inget mer skrivet igår bara för att jag satt och spelade Kingdom Hearts och sen kom Sonny hem och vi åt lite mat och sedan så gick vi ut med katterna, för dom behövde gå ut.
Sedan så åkte Sonny iväg och golfade och jag satt kvar hemma och spelade mer Kingdom Hearts. Sen när Sonny kom hem så Spelade han lite Kingdom Hearst och jag kikade på och sen åkte vi ut med bilen och försökte fixa lampan som ska vara "Bländande" Som besiktningen sa. Men tro inte på fan att det skulle krångla som bara den och när vi väl fick dit alltihopa så hade lampan gått sönder! Toppen!
För vi ska ombesikta den nu på morgonen, men tur är så är det dropp in. :) Men Jag måste i alla fall i väg och köpa en ny lampa och sätta dit den "Som säkert kommer att krångla" Och sen åka och besikta den! Det låter inte låvande engilt mig...

Men vad ska man göra? :/ Man har inget annat val.
Sen så komma Fia hit senare i dag :) Och vad vi ska göra :) ja, jag vet inte :P hehe. Återkommer med de :P hehe. För jag måste käka frukost nu och göra mig klar och åka iväg. :P hehe. Japp

Pussar på er
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Ja men verkligen!



Aa okej, har inte sett så mycket manga :P

2010-08-13 @ 13:14:13
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

sv; haha nej precis vad skulle vi göra utan skor ;)

2010-08-13 @ 14:07:01
URL: http://myzaans.se

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0