Stockholms Resa :) Resan ner och Fjärilshuset, Fre-Lör

Jag och Sonny åkte på tre dagars semester nere i Stockholm :) Och det var jätte roligt :) Efter att Sonny hade slutat jobbet så åt vi lite mat och Packade klart och tog en dusch och sedan så stack vi :) Jag körde första sträckan till Surahammar

Sonny<3

Och sedan så fick Sonny ta över och köra resten av vägen, för jag skulle aldrig att klara av att köra i stockholm alltså :P hehe. Sonny Han körde bara fel några gånger fast vi hade GPS :P hehe.

och nu var vi i Stockholm :) hehe, Det syns garanterat :P hehe. Men nu så ska vi bara ut till min faster Angela :)

Sen så kom vi fram :) Och dom hade en jätte mysig balkong och innergård :) Så jag fick bara lov att ta kort på den :) hehe. Sen drack vi lite te där på kvällen och åt smörgås och kikade lite på tv och sedan så gick vi och la oss och sov. :)

efter att vi hade ätit en god frukost som Angela hade gjort i ordning så stack vi till Fjärils Huset och utanför där så hade dom fina fåglar som man fick titta på :P

En fin gojja :)

Sen så gick vi in till själva Fjärilshuset :) hihi

Fiskar :)

Sköld paddor :)

Mer fiskar :)

Huh? :O

Då förstår man, en Pyraja :O

Och nu är vi inne där fjärilarna är och det är som en djungel där inne med massor av vackra blommor :)

Och direkt när man kommer in så ser man en fjäril :D GUUUD! JAG ÄLSKAR FJÄRILAR!!

Dom var överallt :D

Bananer fanns det också :P hehe.

Alltså jag blev så till mig av alla fjärilar så att jag började skaka :D Jag blev så glad :P hehe.

Små fåglar också som Sonny kallade för Special patrullen :P hehe. Gud vad folk kollade på oss när vi pratade om dom och såg dom igen :P hehe " Kolla, där är Special partullen" hehe :)

Därför Älskar jag min Kamera, för den har speciella inställningar för bland annat sånd här :) Alltså det är bara att gå lite högre upp och kolla på den blomman och sedan gemföra med den här :) För där är det utan den instllningen och här är det med. Kan göra ett annat inlägg om det sen :P hehe.


Jag älskar blommor :)

Fjärilen hänger upp och ned :P hehe

Kokonger och några fjärilar har kommit ut :P hehe

Där är det något som kommer ut :D

Vattenfall

Vi hittade en fjäril i vattnet och alla som stog och tittade på den trodde att den var död, men sen började den röra sig och en kvinna försökte hjälpa den upp med sitt paraply och satte den på ett blad nära vattnet så den åkte i igen, och sen försökte Sonny hjälpa den och tog upp den med handen men åkte i igen, och då snabbade jag mig och tog upp den i handen och vände mig fort och satte den där den sitter nu långt från vattnet :) Så jag räddade livet på den :D hihi. Men man räddar ju det men Älskar eller hur? :)

Det är Fisk där :)

Jätte fint tycker jag :)

Fjärilar gillar också sötsaker :)

Sonny är också duktig på att ta kort :)

Rocka :)

Fågel göra bo :)

Jätte snäcka :)

Giftgroda

Gojorna :) Så fina Amazon papegoja tror jag att dom där heter :)

Grå Jari heter dom där i alla fall :P hehe.  Alltså, jag ville att han skulle kika upp på mig och då pussade jag med munnen mot honom och då skrek han när han hade huvudet nere i koppen :P hehe, fy fan vad det blev att låta då :P hehe.

Ödlor :)

Fisk :)

Sen var det slut på den resan i alla fall :P hehe.


Kommentarer
Postat av: Sofis

Hahaha SPECIAL PATRULLEN!!

2010-08-09 @ 19:32:12
URL: http://thisfuneral.devote.se

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0