Annikas Födelsedag

Hejsan
Igår var det alla hjärtans dag :)

Och jag och Sonny durchade och sedan gjorde i ordning oss, sen gick vi ner på china Town och åt lite mat och efterrätt. mmm, Det var gott :)

Sonny han var så söt och betalade allting <3 :) Efter att vi hade ätit oss så mätta så att vi knappt kunde gå, så åkte vi hem till mig och packade och pratade lite med mamma och Börre, sedan åkte vi hem till Sonny och tittade på film och år lite Popcorn och drack lite cola, sedan somnade jag :P hehe.

Idag så vaknade jag kl 05,00 och verkligen inte kunde somna om. Fy fan, jag som igentligen hade sovmorgon från APUn. Så jag åkte ner till apun till kl 07,00, och ingen var där. Det var jag och Lotta som står i kassan, men ingen annan. YES! Det kändes ju suverent. Men men, sånt är väl livet eller? :P hehe. Så jag hade ingenting att göra ända tills kl 08,00. Då började vi att jobba.
Jag hjälpte Tobbe att byta fjädrar på en bil och damasker på en annan bil, sen var det något mer vi gjorde i dag, men det minns jag inte. :P hehe.
Men jag fick i alla fall sluta 20min tidigare i dag. Så det var väl ganska skönt :) hehe.
Idag så fyller Annika (Sonnys mamma) år. 44år fyller hon, Grattis till henne :) Så när vi kom hem så åkte vi hem till mig för att hämta Engelska böckerna och andra böcker, för det är ju bara 2veckor kvar på Apun och då ska alla engelska uppgifter vara klara :O hehe, fattar inte hur jag ska hinna. Men det är väl bara att försöka, Jag tror i alla fall att min engelska lärare inte gillar mig. För jag tycker att det känns som det.
Men i alla fall, Efter att vi hade hämtat böckerna så åkte vi och köpte en Present till Annika och sen hit och firade henne, med mat och tårta :) Och nu är jag skit trött, fast kl bara är 21.00. Det är fan sjukt. Så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min engelska bok, The Black Tower och sedan se på någon film och somna :P hehe.
Så God natt

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0