Kväll

Japp, då var det kväll igen då och man är 1år äldre :P hehe. Jag fick En strykbräda och 300:- av Mamma och Börre, sen fick jag ett Strykjärn av min Syster Nathalie :) Och pengar av min mormor, morfar, Jan och Marie :) hehe.
Tack alla för alla fina presenter :P hehe. Vad ska jag göra med Pengarna? :P hehe, Det kommer nog att bli en ny Digital kamera :) hehe. Sedan vet man aldrig vad som kan hända med resten som blir över :P hehe.
Och sedan fick jag min Överasknings måltid av Sonny :)

Nöt Filé med god potatis och Harrikorverts och skysås :D Fy fan vad gott det var alltså! Tack Älsklingen för den underbara måltiden :)

Jag och Sonny
Ja, det har varit en helt underbar dag alltså :) Snart så kommer väl Fia höra av sig och då ska jag åka och hämta henne vid hennes Pappas jobb. :) Och sedan ska vi väl sova lite :P hehe.
I morgon är det Fredag och Jag och Fia ska gå ner på stan en sväng käka någonting med Alex och sen vet jag inte :P hehe. Fan, det är inte mycket jag vet alltså, Men man kan ju aldrig säga vad som kommer att hända, för det är ju ingen som vet :P hehe, Mer än bara ödet vet det. :P hehe.
Men nu ska jag sätta mig och nörda lite på Facebook :) Och jag kan lika väl säga God Natt på en gång :P hehe, För jag börjar på att bli ganska trött redan nu :) hehe.

Så God Natt allesammans, Sov så gott och jag hoppas på att ni får fina drömmar i kväll :P hehe.
Namn

Kommentarer
Postat av: Claudia

härligt :)

jorå bara bra här med.



planer för helgen då?

2010-07-29 @ 23:44:46
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

2010-07-30 @ 00:27:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0