Snart mat

Snart är det mat :) Det blir Fläsk Filé med någon god sås :P hehe.
Idag har bara jag och Sonny setat hemma och spelat Kingdom Hearts :)
Kingdom Hearts
Fy fan vad roligt det är :) hehe. Jag älskar verkligen det spelet :) Dinsey blandat med Final Fantasy :) Det är helt underbart! Sonny han har väl också vart i Grängesberg och hälsat på Krikkan och Hans mamma och var med när Krikkan Tattuerade :) Och sen körde han Wictoria till Gonäs till sin pappa. Sen har det inte hänt mer i dag :P hehe. Förutom att i morogn ska jag skriva in mig på Arbets förmedlingen och sen ska jag nog shoppa för mina present pengar som jag fick av pappa i Födelsedags present :) hihi. och nu blir det att handla vår kläder :) hehe.

Jag undrar om jag ska ta och ränsa ur min garderåb ordentligt och ge bort eller kasta bort sånna kläder som jag inte använder.
Namntänkning

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0