Nervös

Hejsan
Snart gäller det, fy fan :S Börjar bli ganska nervös alltså :P hehe. Jag tänker inte säga vad det är för något förns allt är klart :) hehe. Men det tar väldigt mycket på mina nerver i alla fall. puhh. Fy fan.
Idag gick jag upp kl 07,00, bara för att mamma kom och jag skulle börja tvätta lite kläder :) När jag hade tvättat klart och hängt in all tvätt i garderåbenså bytta jag säng kläder och sedan så gjorde jag i årdning mig lite mat och gick ut på balkongen och rökte lite och sedan gick jag in i duschen. Sen satte jag mig och kollade på tv samtidigt som jag smörjde in mig, och sen tänkte jag att jag och Emelie kanske skulle gå ut med katterna, så jag skrev ett sms till Emelie och sedan ställde jag mig och kollade ut i balkongdörren, då ser jag hur Puffe sitter där ute. :O Då har jag stängt honom ute och han blev så glad när jag öppnade. Och då blev jag s orolig över Snuttan att hon kanske också var där ute och kanske till och med hade hoppat över balkong räcket och rammlat ner, men nej, ingen snuttan där ute, Så jag tänkte att hon kanske hade rammlat ner, jag letade igenom hela lägenheten, men ingen snuttan. Så jag tänkte fan också. Men så öppnade jag en garderåb och där inne satt hon :D haha! Fan ad bra. Låser ut puffe och stänger in Snuttan! herre guud! Puffe var säkert ute på balkongen i en timme och snuttan var nog längre inne i garderåben. herre gud säger jag bara!
Sen så sa Emelie att hon skulle ner på stan först, så jag följde med henne ner på stan, och jag köpte mig en fotfil och en ny mascara. :) Sedan köpte Emelie lite kötfärsh eftersom dom har det så billigt nu inne på Hemköp :)
Sedan gick vi hem och jag och Emelie kom överens om att vi skulle käka Tacos i dag. :) Hon, Jag och Sonny :) Sen när jag kom hem så var Sonny hemma och då åkte Jag, Emelie och Sonny ner på stan och köpte allt till tacosen och sedan när vi kom hem så var vi ut med Katterna :) Sendan käkade vi och nu sitter jag här :) Så jag har haft en trevlig dag i dag, men den har gått förbaskat fort! :P hehe.

Ha det bra så länge! :) Pussar Hej Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0