18/11

God Morgon
Jag skrev inge mer igår, för när jag kom hem så var klockan så mycket.
Jag var ju i västerås på utbildning :) Och det var jätte roligt, tiden gick verkligen fort :P hehe. Jag fick ju firma bil ner, och sen följde Sonny med, och han satt först ute i bilen och väntade, men då kom jag och Niklas "Han som lärde mig" på något sätt in på att Sonny satt där ute i bilen, och han bara frågade; Är du seriös?
Så han sa att jag kunde ta med honom in :) hehe, Så jag gick ut i bilen och hämntade honom :P hehe. Så fick han komma in och kika på tv i stället :P hehe.
Det tror jag var bättre än att sitta ute i bilen. Sen på Lunchen så fick jag och Sonny låna den nya Saab 9-5 som kom här för några månader sen :P hehe.
Den fick vi låna till Max när vi skulle äta :P hehe, jätte roligt, allt du behöver göra är att låsa upp bilen och ha med dig nyklarna in i bilen och sen är det bara att köra. :) Skit coolt :P hehe.
Sen efter att jag hade slutat så stack jag och Sonny in på IKEA och köpte lite saker en snabbis och sen åkte vi till Mormor och Morfar och hälsade på och fick lite mat, efter det så åkte vi hem :) Det kommer ut bilder på vad vi köpte senare idag :)

Idag ska jag väl jobba :) Men jag har lite saker som jag måste visa Mats och Johnny nu, saker som jag kan men som inte dom kan :P hehe. Knäppt.
Men jag måste sätta fart nu.
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Sabine

godmorgon!

2010-11-18 @ 08:06:46
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: mathilda

Godmorgon!

allt bra idag? :D

2010-11-18 @ 09:05:07
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0