29/11

God Morgon
Snart börjar typ Jul kalendern :)
Det är bara två dagar kvar :) hehe. Just nu sitter jag och äter frukost, sen ska jag börja göra mig i ordning för jobbet :) Jag hoppas bara att bilen startar, den har haft problem med det i flera dagar och idag är det kallare, så jag hoppas verkligen att den startar. Jag får bara inte komma för sent bara för att bilen inte vill starta liksom.
De kanske dom inte tycker är en anledning till att komma för sent. och vad gör jag då liksom?
Jag får helt enkelt hoppas på att den startar :) hehe.


Men nu har jag käkat klart frukost så nu ska jag göra mig klar :) Så som jag brukar säga till Kunderna när jag ringer upp dom bara för att deras bil är klar. "Hej, De är Yasmine från Björkmans bil här, Din bil är klart för start" hehehe :D Liksom jag kommer inte på något annat när jag står där och pratar. :P
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Händer idag då? :)

2010-11-29 @ 07:33:27
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Daniella! <3

sv: taaaack sööötiis :) <3

2010-11-29 @ 09:53:12
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0