Jag blir så förbannad!

Alltså, ni som inte har läst det här i tidningen, ja ni kan ju läsa det här på bloggen nu istället, bara för att de var ett tag sen de stod i tidiningen.

Mirakelhunden
lurade döden

Mirakelhund hittades torterad

Hunden Star trotsar alla odds.
Hon hittades begravd upp till nosen, med bundna ben och skjuten med 40 skott.
Men hon överlevde.
Star hittades av poliser på Malta i närheten av staden Birzebbuga. De var i området av en helt annan anledning
när de hör de svaga ljud under en planka.
Därunder hittade de Star. Begraven, med jord upp till nosen, med bundna ben och flera skottskador i huvudet.

Många vill adoptera

Det visade sig att Star innan hon begravdes hade skjutits med 40 skott från ett luftgevär.
Men hunden överlevde tortyren och vilar nu upp sig på ett djursjukhus. Samtidigt pågår jakten efter gärningsmannen.
När Star väl blir frisk väntar förhoppningsvis ett gott liv. Mängder av människor har redan hört av sig för att få adoptera henne.

Här hittar du hela artikeln
Va fan!!
Vad är det för jävla äckliga vidriga människor som bara kan göra någonting sånt här? Fy fan, dom borde få känna på det själva! Stackars hund! :'( Det är ju förfärligt!
Om jag bara visste vem/Vilka det var så skulle jag kolla upp på 40 olika ställen på hjärnan där man kan skjuta utan att personen dör, sen skulle jag leta på den/dom människan och skjuta den 40 gånger i skallen på dom ställena och sedan binda den och begrava den levande! Så att den personen får känna på EXAKT samma sak som den har gjort och få veta hur jävla kul det är!!!! Få se vad den säger då!
Usch och fy fan säger jag bara.

Och inte bara de, när jag läste artikeln så var det någon IDIOT som hade skrivit typ "Hundar dom rör vi inte, för dom är våra vänner. Men katter där emot"
Jaha?! Va fan är det för skillnad på katter och hundar nu då? de är för fan ingen skillnad, båda är våra vänner!!!!

Jag fattar inte! Håller det på att slå slint i skallen på alla människor i världen eller?
Det håller på att slå slint i min skalle i alla fall, bara för att jag blir så JÄVLA förbannad på det här så jag håller på att bli GALEN! Adrenalinet rusar i kroppen så fort jag bara tänker på det!!!!!
NU FÖR FAN FÅR DET HÄR TA ETT STOP TYCKER JAG! DET RÄCKER NU!
Känslolösa, kalla och egoistiska människor! Jag spyr på er alla, ni är inte värda någonting! Ni är dom ända människorna som jag ser ner på.
Respektera dom andra djuren!

Kommentarer
Postat av: J U L I E T T E

stackars :O

2011-06-16 @ 17:36:09
URL: http://jsvl.webblogg.se/
Postat av: Emma

sv: jo :D vad görs då? :D

2011-06-16 @ 18:18:41
URL: http://mygreenway.blogg.se/
Postat av: evelina

nej men guu..när jag läser och ser bilder så ryser jag! hur kan det finnas såna hemska människor att göra något så hemskt!!!!skulle göra exakt samma grej som du ifall jag hittade den idioten som gjorde de. tur att hunden överlevde... mår illa av bara tanken :s

2011-06-16 @ 20:55:52
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0