Nyttigheter

Jag har ju varit på stan idag och jag har köpt en massa nyttig heter :)
Jag har också gått ner en massa i vikt, vilket jag tycker är jätte bra :P Jag hoppas bara att jag kommer till min målvikt snart :)
Sen ska vi se vad det är för mer saker som jag ska ta tag i :)

Jag vill ju operera om min näsa lite granna :) Och det är bara lite, det kan jag lova :) Men det finns mer saker som jag vill göra :) Och jag kommer säkert att göra det inom en tid :)
Nu satsar jag mest på att komma i form och bli snygg och smal. :)
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Din syster

Vadå smal? Du är ju redan smal. Du är ju lite smalare än mig.. såå då tycker du alltså att jag är fett? Ge dig nu syrran!!! Du är smal!!

2011-06-14 @ 21:22:37
Postat av: Yasmine

Till min Syster:

Nej, jag tycker inte att du är fet :P

Jag menar väl mer att jag ska bli mer väl tränad då :P hehe. För de är de jag siktar på :)

2011-06-14 @ 23:44:11
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0