Igelkotte

För några veckor sen när jag gick hemme från mamma så såg jag min första igelkott för det här året :D
Såå söt alltså! :D

Dom är väl allt för söta :D

För den delen, här för någon dag sedan så gick jag ner och mötte Elinor mitt i natten bara för att hon skulle sova hos mig bara för att jag hade typ Panik, då när det blir för mycket oro i kroppen på mig.
Men i alla fall så när jag började gå ner mot stan så sprang det något över vägen, och det såg ut som en fet katt.
jag tänkta "Vad var de där? Var det en fet katt? Eller var det en grävling?"
Sen fortsatte jag att gå, och jag hörde någonting prassla i buskarna brevid mig och jag blev skit rädd, men jag tänkte att det kunde ju vara en igelkott :) Så jag kikade lite in bland buskarna medans jag gick, men såg inget.
Sen tittade jag fram och fortsatte gå, helt plötsligt så var det en grävling 20 meter framför mig. Då stannade och jag stod helt stilla och jag tänkte "Shitt, de var en grävling som sprang där först, vad gör jag nu då?"
Grävlingen stod stilla och jag kände hur den tittade på mig, sen började den lukta efter mig och började gå emot mig och jag blev rädd, och de ända som jag kunde få fram ur min mun var "fräs" (Alltså jag fräste till den som en katt), Och grävlingen blev skit rädd och snurrade runt ett varv och sen kollade den på mig igen och började lukta igen och gick emot mig, då fräste jag igen och den sprang FORT SOM FAN i från mig och in på en gård :P
Guud, stackars grävling den måste ha blivit mer rädd än vad jag blev :P hehe.

Men då vet ni de, i fall om ni träffar på en grävling så ska ni fräsa som en katt så springer den där i från fort som blixten :P hehe.
Pussar och kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv. menade mer att vår bal är i juni. för de var väl bal du var och tittade på? :P

2011-05-23 @ 13:15:17
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0