Astma

Min lilla Puffe katt har astma. Han har nyligen fått ain astma medicin, tänk vad duktig han är. :) Det var bara att trycka in den i munnen på honom och sen svalde han den :)


Jag var med ha till veterinären igår och det gick bra tills jag startade bilen, då började han att skrika, precis som att jag skulle ha ihjäl honom. Sen när vi var framme så blev dwt tyst och han var lugn och sansad inne på veterinär bordet undertiden som han blev undersökt, men när vi skulle röntga honom så var han tvungen att ligga först på sida och sen på mage och de var inte något som han ville göra. Han skrek så mycket av vrede så att en till sköterska kom in och frågade om vi ville ha hjälp och veterinären skrattade när hon kom in för att han skrek så mycket. :) Efter det så fick vi vänta ett tag till innan vi fick besked och jag hörde hur dom skrattade utanför för att en tass hade blivit med på bilderna och Puffe han ville bara hem, han var trött på det där nu och började pipa. Det var i alla fall på röntgen som dom kunde se att Puffe hade astma. Sen fick vi åka hem, Puffe skrek igen i bilen, men sen när han kom hem fick han lite godis och sen blev han glad :) hehe. Vilken dag.
Puss och kram
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0