Fredag

God morgon
Innan jag gick upp ur sängen så låg jag och tänkte på vad våran katt Snuttan har varit med om. Då kom jag på att hon har ju bara 7 av 9 liv kvar! :O
Ett liv förlorade hon när hon var liten och blev på körd av en bil, tur att hon klarade sig och det andra när hon ramlade ner från våran balkong på 3dje våningen. Hon har verkligen haft tur som har klarat sig så bra. När hon blev på körd skadade hon en menisk i ryggraden och jag kan tänka mig att hon hade ont i benen när hon ramlade från balkongen.
Snutta katt, hon är som ett barn, man kan inte vända ryggen till, då gör hon bara en massa saker som hon kan skada sig på.


Puss och kram
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0