Bli mer klimatsmart!

Jag har nu tänkt göra om hela min blogg eller om jag ska byta helt och hållet. För min blogg ska handla om hur du själv kan bli mer klimatsmart och samtidigt äta hälsosamt. Det kommer att vara för både dig, dina barn, djur och miljön. För jag tycker att detta är viktigt att vi människor börjar ta tag i och börja tänka till på vad det är vi gör.
Om vi vill att våra barn ska få en bra framtid med nästan samma upplevelser som vi hade när vi var små. Då är det dags att göra nått nu!
Grönlands isen smälter och den kan vara borta om 10-20år. Ja, det är under VÅRAN livstid! De är många som inte tror det, men de är närmare än vad vi tror.
För att ni ska kunna ge denna blogg förtroende då kommer jag använda källhänvisningar också.
Jag hoppas att många kommer att se fram emot detta och många kommer vilja läsa min blogg.

Mvh Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0