Ekologiska skor!

Äntligen har Vagabond kommit med ekologiska skor! Till både män och kvinnor. Dom är gjorda på 100% ekologisk bomull. 😁
Skorna kostar lite, men Vagabond är ju ändå ett märke och det är ett märke med bra kvalitet!
Men för en ekologisk sko så tycker jag att det är billigt! Ca 750-950:- för ett par. Det tycker inte jag är så farligt för ekologiska skor!
Mer om kvaliteten hos Vagabond. Jag har ett flertal skor från Vagabond och de skorna har jag haft under en mycket lång tid.
Ett par som jag köpte är ett par högklackade som jag skulle ha till studenten 2010. Idag är det 2016 och dom är fortfarande hela! Tänk 6år! Och då måste jag tillägga att skorna är väl använda!
jag har använt dom så ofta så att, ja, ni vet, "när skorna är som skönast, så är det dags att kasta dom". Men inte när det gäller dom hör skorna. 😁

Detta kan jag rekommendera! För detta betyder att dom där 750-950:- det blir inte många kronor på 6år! 😊 Tänk på det. Om du måste köpa nya skor varje år bara för att de går sönder, hur mycket pengar har du lagt ut då? Och hur mycket har du skadat världen med massproduktion?

Puss och kram från Yasmine 

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0