den 5, Kärlekens datum<3

Idag är det en mycket speciell dag för mig och Sonny<3
Idag har jag och Sonny varit tillsammans i 4år<3 :D
Fy fan, 4år tillsammans med min Älskade Sonny, kan ni tänka er de? 4år med samma kille<3
Yasmine och Sonny
Det är helt underbart<3 Jag älskar honom så mycket :)
Idag så ska vi se på film äta god mat och sedan ska vi ut på krogen för att fira det här :) Det kommer säkert att bli jätte bra :) Hoppas jag i alla fall. <3

Liksom jag och Sonny blev tillsammans när Sonny var 15år och jag var 16år. Och nu är Sonny 19år och jag är 20år. Det är helt sjukt.
Den 5 December 2005, alltså för 4år sedan blev jag och Sonny tillsammans, då hade vi våran första puss på Björkås Kvartesgård i Grängesberg<3
Men nu så ska jag gå in och duscha :) Jag har inte alls tid att sitta här i dag.
Namntänkning

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0