Helgen

Hejsan
Det har varit en rolig helg :) Förutom att jag inte har hunnit skrivit någonting som vanligt :P hehe.
I Fredags drack vi aldrig med Sarah och Tommy, för dom stack till Smedjebacken.
Jag och Sonny var hem till Sonny och hämtade kläder, och nu börjar huset att bli tomt. Shiit, det är bara 2 veckor kvar till att jag och Sonny flyttar :P hihi. Såå roligt! :)
Men när vi ändå var där och Annika skulle ha ut en massa saker från hemmet, så tog jag med mig en pedistal och en hylla som Wictoria ville ha. :) Så i stället för att vara med Tommy och Sarah så åkte jag och Sonny hem till Wictoria. :) Vi satt där hemma enda till kl 2 typ. Och vi snackade typ hela tiden :P hehe. Men det var väldigt trevligt. Alexandra Riffo var också där, så det var väldigt trevligt att träffa henne också. :) För det var längesen sen sist. :)

Lördag så var vi ut på krogen :) Jag, Sonny och Wictoria. :) Sen skulle vi träffa Emil, Albin, Micke och Berglund på krogen :) Och det gjorde vi. :P hehe

Jag och Sonny

Wictoria :)

Sonny gubben gör någon ful gremash

Sigge och Micke var med en stund för att dom skulle köra ner oss på stan sen :)
Det var en jätte roligt kväll tycker jag :P hehe. Men förfesten var lite seg, men sen när vi kom ner på krogen så var det as kalas :P hehe.

Idag har det än så länge inte hänt så mycket :P hehe. Jag och Sonny var ut med katterna i det fina vår värdret. :) Solen skiner och det är 10 grader ut :) Jag älskar när Sommaren är på in gång. :)

Snuttan med kopplet :)
Hon är så duktig att gå i koppel :) Hon är nästan som en hund :P hihi. Min lilla söt nos :)

Puffe :)
Han blev så trött efter att han hade varit ute och gått :) Så han bara lade sig och sov. :) hihi. Han är så söt så :) Och han sover alltid på en massa konstiga sett. :) hihi.
Men snart så ska jag och Sonny åka up till Anna och Spela spel med Anna, Sarah och Tommy. :)
Så jag måste sätta i gång med det där. :P hehe.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0