Ingen Energi - 9 Dagar kvar.

Hejsan
Jag har varken haft tid eller energi till att skriva någonting på flera dagar. Så jag skriver allt på en gång :P hehe

Lördag:
Jag var ju och firade Emelie och jag hade en jätte rolig kväll värkligen :P hehe
Vi var först hemma vid Emelie och förfestade lite, sen körde Sonny ner oss till Solo. :)

Sara och Emelie

Rootvelta var på Solo så det belv raggie som vi fick dansa till :P hehe. Roligt var det. :)
Sen kom Sonny och hämtade mig och vi åkte hem.

Söndag:
En Riktig slö söndag och man gör ingenting. SKÖÖÖNT!!

Måndag:
Idag var det skola, och det var bara att börja mecka med Sonnys bil. Jag böt ta med fan båda fjädrarna på Sonnys bil :D På bara en dag, jag är jätte stolt över mig själv. :)

Men jag kunde inte lappa ihop den i alla fall. Bara för att både den inre drivknuts damasken på vänster sida och sen yttre drivknuts damasken på höger sida behövdes bytas.
Idag kom mina Ghost Whisperer säsong 2 avsnitt :D hihi. Så nu har jag setat och kollar på dom. :D Jag bler så glad. :P hihi.

Sen var jag också i väg och gymmade tillsammans med Wictoria :) Det var skönt att få gymma lite och träna muskerna lite också. :) Fia kom hem till mig sen också och ville sova hemma vid mig för att hon kunde inte komma till Grängesberg på något sätt :) hehe. Vi tittade på lite Ghost Whisperer Sen blev jag så jävla trött så att jag typ bara somnade.

Tisdag:
forsättning av damaskbyte.
åå fy fan. För att jag skulle kunna komma åt damasken på den högra sidan, den damasken som var ytterst, så fick jag lov att ta loss hela drivaxlen och ta bort hela inre drivknuten och damasken för att komma åt den yttre. FY FAN!
Efter skolan så var jag och Fia i väg och solade, det var värkligen skönt :) Men fan vad varmt det blev :P hehe. Jag svättates som bara fan. Det blev helt blött inne i solariumet. :O hehe. Fia blev också så blöt :P hehe.
Sen kollade vi på lite Ghost Whisperer och sen körde vi hem Fia och Sonny lämnade hans mammas bil och sen körde hon hem oss hit igen. Så nu har vi ingen bil. sen var det bara att sova. Fy fan, jag är så trött!! Det känns som att jag inte har sovit på år!

Onsdag:
Vilket jävla skit jobb. Bara för att det var en kardanknut så kom jag fan inte åt den yttre. För jag kunde inte ta bort den yttre knuten. Bara om den sidan inte hade krånglat så mycket så hade jag kanske varit ganska klar nu.
Jag har snart lappat ihop den sidan. Den nya damasken är på och alla andra knutar är på. den är på plats och nu är det bara att få i den där jävla sprinten som fan inte vill gå i. Grr. Avgasröret är i vägen ovh ingen lärare ville hjälpa mig heller. Nog för att det var efter skolan som jag jobbade. Men jag och Sonny behöver bilen över helgen för att kunna åka och köpa mat och flytta saker ner till förådet eftersom vi ska snart flytta.
ååå. Jag blir så irriterad! Jag vill bara ha bil jäven klar! Jag ska fan vara kvar där efter skolan varje dag nu, för jag ska ha klar bilen. slut
Nu har jag bara kollat på Ghost Whisperer sen jag kan hem, och de ska jag forsätta med nu. Och sen ska jag gå och lägga mig.
God Natt.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0