10/8

God Kväll
Jag har inte kunnat skriva någonting i dag bara för att Sonny har setat här och tagit upp platsen. :/ hmm. Så jag blir att skriva mitt första inlägg i dag nu.
Lite tråkigt, för jag hade lite att skriva om. Bland annat Filmen Hatchi eller hur nu den stavas, men i alla fall, GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDD! Vilken underbar film alltså! Lätt värd att se!

"Hachiko a dog story" kan den heta, eller så kan det heta "Hachi a dogs tale" eller någonting liknande, det är väl bara att kolla upp. Men den är i alla fall värd att se!
Jag grät som bara den!!! GUUUD!! Jag tror inte att jag har gråtit så mycket av en film någonsin! Herre GUUUD! :) Den är verkligen helt underbar och full med kärlek :) De gillar vi :)
Men de var de jag och Sonny gjorde i går efter att vi hade kommit hem från affären förutom att äta också då :P hehe. Sen gick vi och la oss, för att klockan blev så mycket.

Och idag så har Sonny bara setat vid daton och spelat något nytt spel som han har, och jag har setat och spelat Kingdom Hearts :D Älskar det spelet :) Har snart klarat ut första :) Då kanske man ska börja gå mot andra eller? :) hehe. Eller vad säger ni ? :P hehe.
Ja, men nu ska Sonny få tillbaka daton och jag ska forsätta spela, men sen kanske det blir någon film. :P hehe.
Ja, men jag skriver väl God Natt nu också, för klockan börjar bli ganska mycket. :)
Så God Natt på er. Skriver mer i morogn :P hehe.

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Vad gör du? :D

2010-08-10 @ 21:15:41
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: ISA

sv; Jo det är klart. Men jag lägger upp allt som inspirerar mig :) Det är lite det min blogg går ut på. Att bli inspirerad. Och jag vill inte bara att man ska tycka det jag tycker utan finna egen inspiration. Då och då skriver jag lite :) Men du har kanske rätt ;)

2010-08-10 @ 21:21:16
URL: http://fashion-tourist.com

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0