11/08

God Morgon
Solen skiner! WEEEE! :D

Alltså, jag blir så hilma glad direkt solen skiner :) Så idag tänkter jag passa på att vara ute i den :) Så jag har tänkt att jag ska göra några ärenden nere på stan som måste bli gjorda :) hehe. Jag skrev nyss ett sms till Emelie och frågade henne om hon skulle med. :)
Och i går kväll så bokade jag en ny Besiktnings tid, så jag ska besikta bilen i morgon kl 8.40. Så nu hoppas jag på att den går igenom. :/ Fan, Jag hoppas verkligen det! Lite jobbigt om den inte skulle det.
Ja, men nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag väl börjar göra mig klar för att gå ner på stan. :)

Kommentarer
Postat av: Trahanblog4281

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-06-10 @ 10:03:38
URL: http://trahanblog4281.blog366.com

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0