18/8

God morgon :)
Det hände verkligen inte mycket igår förutom att jag dushade Puffe :P hehe. Lilla stackarn, de lät som att han grät. Och efter det så hatade han mig en liten stund och sedan satt han i mitt knä och tvättade sig själv och jag kammade honom :P hehe, och nu sitter han breved mig och vill att jag ska ta på honom :P hehe. Såå söt så. :)

Och för den delen så klarade jag ut Kingdom Hearts igår också. Så nu tänkte jag fråga Nathalie om jag kunde få låna den nya spelet till kingdom hearts, dom har gjort ett nytt spel som är mellan ettan och tvåan. :P hehe. Skumt va? :P hehe. Men det vill jag låna i alla fall :P hehe.

Men nu så ska jag väl försöka väcka Sonny och sen ska vi väl äta lite frukost och sen så ska jag börja göra min cv.
Så vi hörs senare.
Puss Puss
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0