Classic Car Week

Nu kommer bilderna från Classic Car Week också :P hehe

Fia
Fia ville att jag skulle komma upp till Classic Car week under några dagar, och så gjorde jag det :) Här sitter vi på Fias pojkvän Johans Lincon och åker :P hehe.

Rebacka
Rebecka var också där :) Och hon har det längesen som jag träffade och det var jätte roligt att få träffa henne igen :)

Jag och Fia gick ut på den långa bryggan och vi kom nästan allra längst ut och sen ringde Johan :P hehe.

Fia
Hon var riktigt bakis dagen efter så hon drack ingenting på hela dagen :P hehe, Men det gjorde jag :P hehe. Johan, Dan och alla deras vänner spelade öl spel och gjorde så att jag fick dricka hur mycket som helst :P hehe. Fy fan :P hehe. Men roligt var det :)

Fia och Dan
Alla var ganska slitna kan man säga :P hehe.

Fia, Johan och ? :O

Söta små änder :)

Örebroaren matade dom :) Han tyckte också att dom var söta :P hehe

Jag ute på en sten :)
Jag och Fia var runt och kikade lite :)

Jag igen :)

Wictoria
Sen på kvällen så kom Wictoria, Hansson, Sonny och Alex upp också :)

Johan, Sonny, Hansson, ?, och jag :)

Alex, Fia och Jag <3

Hansson :)

Fia och Wictoria<3

Sonny<3
Sonny han fick köra han :P hehe.

En Tjej ville sälja rosor till oss och det var en som ville ha, och först så gick hon breved i takt med bilen och sedan sa alla att hon skulle hoppa på och då gjorde hon det :P hehe. Ganska roligt :P hehe.

Alex och Fia :)

Jag och Sonny
Jag blev bara kvar i en dag och sen åkte jag hem, men det var riktigt roligt under den tiden som jag var där :) tack Fia och alla andra för att jag fick komma upp och sova hos er också :) Och Tack alla andra också för en sådan toppen kväll :)
Synd bara att den inte slutade så bra, Jag och Sonny ville bara hem och det blev en massa tjafs. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHH!!!! ORKA TJAFS! Det är den enda delen på hela kvällen som jag bara vill glömma! Jag är fortfarande väldigt besviken.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0