Hemma vid Fia

Sitter hemma vid Fia nu i Grängesberg :) Bilen gick igenom besiktningen i alla fall :) Skönt, då var det avklarat :P hehe. Men guuud vad det var krångligt att få dit den där lampan alltså! Liksom jag höll på i en timme med att bara få dit den! Alltså, det är en liten spärr som man ska få dit och den ville bara inte sitta där den skulle! Guud, jag ville bara slå sönder allting! Sen kom det en kille och försökte också, men han kunde inte. Så jag åkte till Besiktningen och frågade dom om dom kunde hjälpa mig och dom försökte, men dom kunde inte heller! så ha sa att jag kunde åka över till Klemens och fråga dom om dom kunde hjälpa mig, för klemens är en bilverkstad för bara ford. Men precis när jag tänkte åka så provade han en gång till och då fick han dit det. Så han passade på att besikta den samtidigt och då gick den igenom :P hehe.
Sen frågade jag dom om jobb, men dom hade anställnings förbud, alltså dom fick inte anställa några på ett tag. Så han sa att jag skulle återkomma. :) och det ska jag :P hehe.
Sen åkte jag i alla fall hem till Fia och hon bjöd på fina frukosten :) hehe Tack så mycket fia :) Sen nu har vi setat och snackat i säkert i 3timmar om allt mellan himmel och jord värkligen :P hehe. Mycket trevligt tycker jag :) hehe. Nu sitter vi bara och väntar på att Sonny ska sluta jobbet och sen så ska vi åka in till Ludvika :) hehe. Men vi tänke nu gå ner till Shell och hälsa på Tobbe och dom :) För Tobbe vet inte om att jag har tagit körkort :P hehe. Och han ville veta när jag hade gjort de :P hehe. Så nu ska han få veta det. :P hehe.
Men Fia är inne i duschen nu och sen efter det så ska vi gå ner, för hon ville bara duscha först :P hehe.
Men vi hörs väl senare :)

Puss Puss
//Yasmine


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

det är kanon sjäälv då ?!:D

2010-08-13 @ 19:05:01
URL: http://myzaans.se
Postat av: SARASTiLLE

allt bra? :D

2010-08-13 @ 21:06:28
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

sv; oja, jag har dessutom hallux valgus vilket för det ännu svårare att hitta skor som är lagom breda...

2010-08-13 @ 21:46:54
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: PAM :)

allt bra?:D

2010-08-13 @ 22:38:53
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack för att du kom på frukost =) är man själv så blir det ju inte av att äta riktigt :P <3

2010-08-14 @ 17:38:59
URL: http://thisfuneral.devote.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0