Måndag

Ja, idag har vi hjälpt Wictoria att flytta ut. och då köpte jag en hylla av henne som jag kan ha alla mina filmer i :P hehe. Och sen så åkte jag och Sonny vidare och köpte lite andra saker också :P hehe.
Jag kan visa det i ett annat inlägg :P hehe. Så som jag alltid gör :P hehe.
Men sen så kom Annika och Annemo och hälsade på, för dom har varit i lettland och hälsat på barnhemmen och gett dom en massa saker. Bland annat en sopsäck med mina mjukisdjur och en låda med leksaker och en annan låda med lego och så där :P hehe. Så jag hoppas att dom blev glada av det :)
Men sen så fick vi lite saker också :P hehe, bland annat saker som vi hade bett dom att köpa :) hehe.

Dom två sprit flaskorna som står lägnst fram hade vi "beställt" fast vi sa att dom bara skulle ta någonting :P hehe.

Sen fick vi nå kakor/bakelser som såg ut som små nallar :) dom var goda :P hehe.

Och jag fick två fina nagellack :P hehe Och Sonny en tröja :)
tack så mycket :) hehe.
Sen så fick vi också lite tuggumi och annat godis :P hehe. Sånt ät ju alltid kul att få :) hehe.
Pussar på er
//Yasmine


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

härligt att höra ;D Plugg plugg ;D sj då +:D kram

2010-08-30 @ 20:14:16
URL: http://myzaans.se
Postat av: Oddvera

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-03-13 @ 14:40:58
URL: http://oddvera.blog13.com

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0