Nattugla

Jahapp, Jag blir tyvär inte att skriva någonting förns nu. Jag ursöktar mig för det :P hehe. Liksom jag gick ju ner till Arbetsförmedlingen och nu är jag inskriven i alla fall :P hehe. Ja, dom hjälpte mig lite granna där och då fick jag ordning på det :p hehe.
Men det blev Jag, Emelie och Fia som stack ner på stan istället för Jag, Emelie och Sonny :P hehe. Sonny ville inte följa med och Fia ringde mig när jag och Emelie hade kommit 2 meter med bilen :P hehe. Så jag åkte och hemtade henne :P hehe. Sen åkte vi ner på stan och in på banken på en gång :P hehe.
Satte in min skatte återbäring på mitt konto och dom kommer på måndag :)
Jävla skit, :P hehe. för jag ville ju ha dom och shoppa lite för :) hehe. men det fick jag inte. :( Sen så stack vi ner till Arbetsförmedlingen och fixade det där då, och sen kikade vi lite på inrednings saker och skor och sen tillbaka till bilen, och tro inte på fan att där satt en jävla parkerings böter! :O
För att den duktiga Yasmine glömde lägga i lite mynt i betalnings automaten. :/ hmm. Ja, vad ska man göra? Det är ju bara att betala och se glad ut. Men det tänkte jag inte göra! Jag tänker betala och se sur ut.
Sen åkte vi hem och Jag berättade det för Sonny, men tur är att han inte blev sur :) hehe.
Sen kikade jag och Fia på film, vi började med The Fall

En ganska mysig film, men också konstig. :) Alltså, ja, det kommer vara mycker om olika filmer på min blogg, för jag älskar att se på film :) hehe.
Sen så kom Elinor, Sonnys Låssas syster och Fias Syster :) hehe. och hon kikade i alla fall på slutet av filmen och Fia hon såg allt föutom slutet :P hehe.
Sen så kikade jag och Elinor på lite roliga klipp på nätet och sen så när Sonny kom hem och började laga mat, då fick jag nog att började titta på Bride of chuky och Seed of chuyky, Liksom jag har velat sett dom så länge nu, men jag har inte haft någon som har vela titta på dom med mig. Så då sket jag i det och tittade på dom ändå. :) Och dom var inte så som jag hade tänkt i alla fall.
Men klockan är mycket nu, och jag måste sova.
Sov så gott allesammans :) Det är Fredag i morgon :)
Pussar på er och God natt
//Yasmine

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0