Trååkigt

Alltså, jag har ganska tråkigt. Jag satt och spelade Age of empires och det tog en förbannat lång tid och sen laggade datorn ihop ockdå, så jag fick lov att starta om datorn och allt försvann. Bläää, Sånt är såå tråååkigt alltså! Och man blir bara trött på det. Så nu ska jag och sonny, åka och handla lite mat och sedan laga lite mat och titta på lite film :) Det tycker i alla fall jag att det låter som en toppen idé :) hehe.
Sen i morgon då ska jag städa och söka en massa jobb. bllhh, blir allderes slut. Mjao.
Kan jag inte bara få ett jobb?
Är det någon som vill anställa mig? :) hehe.

Pussar på er
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh så söt! :D

2010-08-24 @ 18:35:18
URL: http://ohbrendon.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0