28/12

God morgon
Nu är det fart som gäller, jag börjar om 1 timme :) Jag har inte brottom, men jag kan inte sitta still heller :)
Jag är trött som fan och skulle bara vilja ligga kvar i sängen, men det kan jag inte göra.
Nästa vecka kan jag ligga kvar i sängen på det sättat :) Då ska jag vila ut mig innan jag kanske börjar på Cleamens :P hehe.

Vi får väl se hur länge jag blir arbetslös :) Det verkar som att det inte blir länge :P I sånna fall har jag en riktig tur :) Och sånt är roligt :) hehe.
Men nu ska jag springa på toa och göra mig klar för dagen :) Senare idag så ska jag betala alla räkningar, för det har jag itne hunnit gjort än..
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: Alankamilla

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-06-20 @ 12:24:01
URL: http://alankamilla.blogfuture.com

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0