Hemma från jobbet

Nu är jag hemma igen, och jag satte mig och käka lite knäck :9 mm, gott.
Nu vet bara inte jag och Sonny vad vi ska äta för något :/ hmm, det blir att fundera på det ett tag.
Men det gick i alla fall bra på jobbet idag, kunder som säger att dom vill prata med verkmästaren, men jag säger att dom kan också prata med mig, Han sa att det skrek från hans bromsar, då sa jag "Det är beläggen som är slut" men han stog nästan och försökte över tyga mig att jag hade typ fel, fast de visste jag att jag inte hade.
och jag frågade honom när han hade bytt beläggen sist, då sa han "de har jag aldrig gjort"
"Då är det nog dax" sa jag. Men han ville typ i alla fall övertyga mig om att jag hade fel.
Sen hade Mats pratat klart i telefonen och gubben frågade Mats samma sak, och mats svarade samma sak.
Gubben tittade på mig och det såg ut som att han kände sig dum.
Jag stog bara där men egentligen stog jag och hoppade och skuttade inombords och skrek och pekade "in your face, In your face". Det var nog det bästa som har hänt i dag i alla fall :P hehe.
Pussar och kramar
//yasmine

Kommentarer
Postat av: Julia

När ska du lägga upp "dagens trailer" ? :)

2010-12-13 @ 18:30:53
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag vet ju inte ens om det är hans ord, han kanske bara slapp ur sig någon annans när han var full ^^

2010-12-13 @ 21:12:13
URL: http://frokenfia.devote.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0