Hemma igen

Nu är jag hemma igen :) Jag var ju i väg och jobbade, det hände inte så mycket där förutom att jag börjar bli klar :) Men sen så åkte jag och Sonny direkt till Borlänge efter jobbet och kikade på skor :) Jag kikade på skor, men jag hittade inga jag ville ha. Men det gjorde Sonny där emot :) Så nu har han i alla fall ett par skor :)
Men han ska få köpa fler :) dom han köpte nu kostade bara 300:- så han har 600:- till godo :) så ett par till blir det i alla fall :) hehe. Men det ska vara ett par ordentliga vinter skor, så det blir nog så i morgon att vi kommer att gå ner på stan och kika på dom då :) hehe.
Men nu ska jag och Sonny sova, jag ska ju upp och jobba i morgon så det är bäst att jag får lite sömn så att  jag inte försover mig igen :P hehe.
God Natt och Sov Gott
Pussar och Kramar
//Yasmine

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

skitbra ju =) riktigt fynd =)

2010-12-27 @ 23:03:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0