Fredag

Hejsan
Sitter hemma nu, Sonny och Hansson ska spela lite Yatzy :P hehe, jag skulle också vilja vara med :P hehe. I dag kanske det blir utgång, Elin Toth fyller 20år i dag :) Grattis till henne :P hehe.
Men jag är inte säker än, men det blir nog så. Jag väntar på att Emelie ska höra av sig, för hon ska också med. Då ska vi äta lite här hemma och sedan ska vi väl gå ner på stan till Elin :) Men det kommer nog inte bli så mycket alkohol i kväll.
I morgon så ska vi fira Krikkan också, för han fyllerr 20år i morogn :p hehe så grattis till honom också :) hehe. Snart så ska jag göra i ordning mig :9 Så jag hinner inte skriva så mycket.
I går så köpte jag Bal biljetten :D Så Jag och Wictoria ska gå på bal den 21/5-2010 :D hihi, det ska bli roligt :D
Och i daf var jag och Sonny och kollade på Förlovningsringar :D Vi har bestämmt oss, vi vet vilka vi ska ha :D det kommer att kosta ca 3000:- för oss. Så vi ska förlova oss den 5 Mars 2010 :D hihi! :D ROLIGT!
Men nu kommer jag inte på något mer att skriva om, jag hade lite på lager tidigare i dag, men det glömde jag bort :( Så när jag kommer på det ska jag skriva upp det och sen skriva lite om det :P hehe. Men ni får ha det så bra så länge :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0