I Skolan

Hejsan
Igår kunde jag inte skriva någonting, för det fanns inte tid. Men efter skolan så gick jag hem till Emelie och hälsade på henne och berättade att vi skulle bli grannar, och hon blev glad. :)
Sen hjälpte jag henne med att plocka undan hennes grejer från golvet, osv. Och pratade lite om allt möjligt. :)
Sen så gick jag hem och gjorde mig lite mat :) För jag var så jävla hungrig. Och då tog jag äntligen kort på min Elbas för att jag ska sälja den. Är det någon som vill köpa den? :P hehe. Sen tog jag kort på en massa porslins saker som jag la sedan ut på Tradera.com för att sälja, och utrops priset blev 1kr :P hehe. Lägga bud? :P Jag kan lägga upp lite bilder senare på allt och se om ni kanske vill lägga bud på det, jag kan sätta dit länken också. :)
Så det tog fan nästan hela dagen! Helt sjukt. Fy fan, vad jag var trött på den där skiten sen, helt slut var jag. Och seg sömn fick jag också i natt, känner mig fan helt jävla slut. Känns som att jag behöver sova hur länge som helst.
Fia vill att jag ska följa med på svenska rallyt, men jag vet inte, jag är inte så mycket för sånt. Det låter ju trevligt att få träffa folk och så där, men jag vet inte. Det är ju så jävla kallt ute också, det är väl de ända som gör att jag inte vill åka dit, Fast mycket är det ju också att jag inte är någon rally människa om jag ska säga så.
Sonny ska på Läkar Undersökningen i dag :) ÅÅÅ Jag hoppas på att det går bra! För jag vill verkligen att han ska ha det där jobbet! Fy fan :D hihi.
Men nu sitter jag i alla fall på Samhällskunskap och nu måste jag forsätta med den. Fredag i dag, sköt.
Hörs senare.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0