I skolan

Hejsan
Jag sitter i skolan nu och har Naturkunskap :) WOHO!
Jag skrev ingeting i går på grund av att jag var skit trött och hade värdens huvudvärk. FY fan, Jag var inte heller på APUn, fy, jag tycker inte om att vara hemma. Men ibland har man inget annat val.
Jag var även till Sjuhuset och tog blodprover, Stängkarn eller vad det nu heter och blodvärde. Men allt var bra, Sjuksyster trode att min trötthet berode mycket på mitt knä, för kroppen blir utmattad av att ha smärta och gå på smärtstillande. Sen sa hon att jag skulle sova i minst 8 timmar varje dag och vara ute i ljuset minst 2 timmar varje dag och vara ute och gå mcyket. Så det är ju bara att följa hennes råd.
Hon sa även att när man går i skolan eller jobbar så ska man sova i minst 8 timmar, för annars så blir kroppen trött. Så jag ska följa hennes råd, för jag orkar inte att vara trött längre.
Det kan ni ju tänka på själva om ni är mycket trötta, att följa dom här råden.
Men nu så måste jag forsätta med Naturkunskapen, hörs senare :)

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0