I Skolan

Hejsan
Sitter i skolan nu och har Samhällskunskap som jag alltid har på Fredags morgonar.
Vi ska tydligen vara ute en vacka till efter sport lovet, det hade inte jag fattat :P hehe, så Tobbe bjöd mig på Pizza i Onsdags, för han gjorde det bara för att han också trodde att det var sista dagen. hehe.
Igår så var Jag, Emelie och Sonny i väg och solade lite solarium, fy fan vad skönt det var.
Jag ska även i väg och sola i dag också, fast med Fia :) hihi.
Idag är det Fredag och sista dagen i skolan, sedan har vi sport lov :) Skönt. Jag måste göra klart mitt Projekt arbetet, fy fan, det ska jag nog försöka att göra klart i dag, och även göra klart Engelska uppgifterna under lovet. Jag ska fan jobba hårt under lovet och göra allt det som jag ligger lite efter med. hehe :)
Men nu kan jag inte skriva mer, jag ska göra klart det här så att jag inte hamnar efter med mer saker :p hehe.

Kommentarer

Här kan du skriva något:

Namn:
Minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill skriva:

Trackback
RSS 2.0